torsdag 16 april 2009

Träning

Eftermiddagsdopp i poolen.

Killarna har lov denna vecka. Vi bara slappar, skönt. Kanske drar upp till Khao Lak över helgen eller så blir det Ao Nang. Just nu är dom på fotboll. Det är någon tunering om några veckor som dom blivit erbjudna att vara med på. Kul för dem. Pierre ska också vara med och träna. Vi får väl se om han tar sig dit. Jag och Pelle har gett upp lite ang. hans träning. Av alla bra saker man kunde vinna i lördags så vann Pierre två månaders gymkort på ett hotell här i Kamala. Så nu har han två gymkort, thaiboxning på två ställen och fotbollen. Vi får väl se om han tar sig till något ställe mer än en gång.

Vi har haft gruppdiskussioner på etiken. Allt detta skulle sammanfattas av någon frivillig. Vem erbjuder sig? Varför gör jag det. Tänk om vi inte blir godkända! Lämnade in vår sammanfattning igår. Det var ju värsta jobbet, en kille i gruppen läste igenom den innan och tyckte det var bra. Skönt då kan man alltid skylla lite på honom också om vi inte blir godkända :) (Ingen annan var intresserade av att läsa igenom och då får man faktiskt skylla sig själv!!)

Idag ska vi äta kyckling med fetaost och potatis i ugn med rotfrukter, gott!! Kanske borde ringa Pelle och säga att det vankas mat...
Victor och Philip på väg till fotbollen, något irriterade på deras mamma som vill fota dem.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt med lov för barnen. Vi kom hem från Phuket i måndags natt. Nu är vi tillbaka i vardagen....

Camilla sa...

Hej Anna med familj! Har haft en bra vecka med påskmiddag hos svärmor i måndags, fint vårväder och mycket lek med barnen utomhus.Du skrev om träning...... och Ola är flitig här hemma. Springer utomhus nu och tränar på gymmet dessutom. Jag skall frysa mitt kort snart för det börjar bli jobbigt nu! Mindre än 2,5 månad kvar tills bebisen kommer! Men jag hade verkligen inte haft något emot om den kom lite tidigare.... Kram Camilla

notesfromkangarooland sa...

Hej, Jag har en el.två etikdilemman, skrivningar gjorda, dock inom vård om det kan vara till ngn hjälp.
K m

Cissi "snart i solen" sa...

Snart kommer vi! I dag har jag inhandlat simpuffar till Ronja, ny bikini till mig och solskyddsmedel för oss kritvita nordbor. Vi ses om en vecka!

Monica sa...

Vilka träningsföredömen ni är! Själv ska jag på utvecklingssamtal med Sara nu. Ha en fin vecka!