söndag 5 april 2009

Lördag

Idag: vila. Igår: fullt ös. Imorgon: Plugga och baka.
Pelle är hemma hos oss och tvättar.
Hemma hos Stefan och Tim på Theos kalas

Tim med Mouniqe (som är min dykinstruktör) och Andy.



Jag och Petra. Vi läser etik ihop. Ni ser ju själva vilka moraliska och fina människor vi är...


Dorinda, vi ska gjöra ett nattdyk i veckan.

Vattenkrig. Pierre blev kastad i poolen av Nettan. Efter ett dygn av torkning funkade hans telefon igen. Tack och lov..
Middag på Cape Sienna. Mycket trevligt.
Jag och Stefan.

3 kommentarer:

Monica sa...

Vilket toppenliv ni verkar ha! Fast vi har haft både påskbrunch och påskmiddag här hemma idag, så vi har också festat till det lite. Tyvärr inte under någon skinande sol den här gången. Jag antar att den hade fullt upp med att skina på er! :-)

Ann-Charlotte sa...

Hejsan!

Usch vad härligt ni har det...vi i Svedala hade iaf 15 grader varmt i lördags...super mysigt men ni har ju dock mycket varmare...vad fin du är i håret..super snyggt
kram
Ann-Charlotte

Storasyster sa...

Jag såg direkt på bilden hur den liksom ropar ut, moral och etik...
Jag kan inte gå igod för Petra(men namnet antyder ju att hon är en fantastiskt moraliskt person) men jag kan sätta mitt huvud i pant på din moral Anna, mohaaaaaa
//Sol behöver ni ingen, men ni får en i alla fall Sooool