måndag 27 april 2009

Celebert besök

Hon har anlänt. Hon gör det med stil. Hon har med sig en flaska champagne. Jag har inte sagt det till en själ. Pierre fick en mindre chock av det positivare slaget. Han har länge velat att hon ska komma ner. Hon var efterlängtad. Barnen blev överlyckliga.

Svärmor har anlänt. Eva är äntligen i Thailand. Hon är en berest dam men inte på dessa bredgrader och inte de senaste åren, men nu har hon kommit. Hon stannar en vecka och kommer bo hemma hos oss.

Självklart är det lika roligt att Cissi och Ronnie med barnen har kommit. Jag har ju inte träffat Jesse tidigare. En väldigt snäll och söt liten krabat. Jag fick ta honom direkt utan problem, jag menar killen har känsla för vilka personer han väljer att vara hos. Ronja har blivit riktigt stor, hon och Lucas har lekt hela eftermiddagen utan problem. Dom har haft jättekul. Badat och busat precis som man ska. Pierre har ordnat ett hus här i området till dem. De stannar i två veckor. Kära svärmor. Jag hade lagat mat tills de kom. Här skålar vi!

Cissi badar med Ronja i poolen. Cissi hoppade tillslut i med kläderna på. Hon hittade inte sina badkläder och orkade inte leta längre. Ronja hoppade i direkt med sina nya armpuffar. Hon är tuff den tjejen.

4 kommentarer:

Briston sa...

SÅ härligt att det äntligen blev av Eva! Önskar er alla riktigt mysiga dagar.
Kram
Emelie

Anonym sa...

Sååå roligt att Eva är hos er!!! Jag är lika glad för hennes skull som om jag vore där själv.Önskar er underbara dagar tilsammans.Kul också förstås att Cissi med familj är där.
Ha det!! Hjördis

Annica sa...

Men..vá roligt att Eva är hos er. Ta hand om henne ordentligt, o njut av dagarna tillsammans. Småkusinerna kan du passa Anna, så Cissi o Ronnie får lite semester.
Hälsa alla o há det så bra / Kram Annica

Lövis49 sa...

Härligt att ni har fått besök och vilken överraskning önskar vi vore där! Vilka härliga bilder från poolen. Önskar er alla en riktig skön och avkopplande semester.
Många kramar från vi som blev kvar i dalen.
Kramar Tina Niklas Kenta