söndag 22 februari 2009

Reseledare

Det här med att vara reseledare är VÄLDIGT överskattat. Förstår inte varför jag skulle ta på mig det. Leta hotell tar tid. Jag har kommit på att jag gillar det mycket bättre när Pierre bokar och jag bara kan vara med och ställa lite små krav. Man ska inte ändra de mallar som alltid funkat bra. All heder åt Pierre som ialla år bokat och fixat med olika lösningar.

Alltså Lucas är väldigt liten, jag menar han märks ju knappt. Han kan sova i våran säng. Hur noga kan dom egentligen vara när det gäller antalet barn. Det är helt omöjligt att hitta ett ställe som tar tre barn. Jag kände det som om jag hade två barn när jag bokade. Nu är det iallafall betalt och klart. Dom kan ju inte gärna kasta ut Lucas.
Taxin kommer 05.45 imorgon bitti. Brisbane nästa med ett litet stopp i Kuala Lumpur, har lovat killarna att visa dem Twin Towers.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej familjen! Vi saknade er på Jesses dop i går! (Iza höll i och för sig familjens fana högt, men ändå...)Nu längtar vi bara till april, så att vi får hälsa på er! Kram kram

notesfromkangarooland sa...

Anna, Tack för den underbar underbara hästen! Den skapade dock ett kaos på kalaset och de äldre barnen som förstår hur man kämpar för sin sak bråkade om den så vi fick lov att skapa ett kösystem där man max fick rida 5min var,och var vi inte noga med att sköta tiden vilket man glömde bland allt kaffekokande så var livet helt orättvist för vissa. Skickar bilder när min dator kommer tillbaka fr. dell. Den är helt fantastiskt och alldeles för mkt. Ser fram emot att ni kommer hem snart.KRAM FRÅN OSS ALLA! vilken adress har ni i thai??

notesfromkangarooland sa...

Vi saknar din blogg ... vi som för tillfället inte har ett eget liv och bara jobbar jobbar, byter blöjor, snö och slask ... längtar efter att få drömma oss bort med er. SKRIV, BERÄTTA, VAD HÄNDER... HAR DE INGA DATORER i AUSTRALIEN:-))