fredag 13 februari 2009

Reseledare

Håller på att kolla upp hur vi ska bo under våran resa. Det ska bli kul att få vara turist. Vi kommer att åka till kusten vid Brisbane (Gold Coast med Surfer’s Paradise) Ligger i Queensland och Stora Barriärrevet finns utanför. Jag är lite inne på att hyra en husbil eller så blir det att hyra bil och ta in på olika motell. Jag är har fått mandat på att vara reseledare för denna resa, tänker utnyttja det till max. Jag tror det blir en husbil. Mysigt att riktigt få rå om varandra och verkligen umgås.. eller kanske motell inte är så dumt ändå?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Här är kl 6 på morgonen och Theo har precis vaknat. Sitter i soffan och myser och då säger han plötsligt: "just det jag måste få titta på min Lukas på datorn" Gulligt! Så här kommer nu ett "mail" från Theo till Lukas:
Hej Lukas!
Här i Sverige är det kallt, men snart är det sommar och varmt som i Thailand. Det är jätte mörkt ute nu på morgonen. Min farfar har brutit benet. Jag tycker att min mormor och morfar ska komma och hälsa på er.
Jag tycker om dig! kram från Theo

Monica sa...

Anar jag en viss tveksamhet i att "riktigt rå om varandra"? :-) Jag kan nog tänka mig att motell funkar bättre. Har aldrig varit någon husvagnsmänniska och tycker det blir lite jobbigt att trampa på varandras tår hela tiden...

Storasyster sa...

Jo riktigt rå om varandra låter bra :D))))))... Motell säger jag bara, motell...

Måste bara säga att Theos mail är väldigt gulligt
//Sol på er alla