söndag 15 februari 2009

13 år

Jag och Philip fick vara tysta som möss, vi skulle varken synas eller höras. Helst skulle vi sitta inne i mitt sovrum och trycka. Victor hade nämligen en klasskompis här + hans storasyster. (Otroligt trevlig klasskompis) Jag och Philip var bara väldigt pinsamma.

I lördag firades det Valentine day. Inte nog med det. Jag och Pierre firade 13 årig förlovningsdag. Vi är som ett gammalt årsvin, vi blir bara bättre och bättre för varje år som går. Vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans med Sussie och Roffe. Vi var och åt på Supper Club i Laguna. (Att rekommendera) En lugn kväll med god mat och trevlig stämning. Pelle var snäll och satt barnvakt. Livet här är faktiskt väldigt bra. Har träffat mycket roliga och trevliga människor. Pierre och Roffe fick en LITEN SHOT med sambuka skickad till bordet. Ovanstående skickade tillbaka en LITEN shot med Tequila.
Snackar skit efter middagen med Ian och Jesper. (Ansvariga för sambukan.)

I söndags agerade jag taxichafför åt barnen. Annars en ganska lugn och trevlig dag. Pelle och Pierre kollade thaiboxning. Imorgon ska jag ut och åka båt.

6 kommentarer:

Monica sa...

Grattis! Själva hade vi något slags jubileum den 11 februari. Då var det 15 år sedan K på allvar lade in en stöt på Någon. :-)

Anonym sa...

GRATTIS TILL ER BÅDA KRAM EVA

Anonym sa...

Grattis! Och vilken himla tur att ni är ett årgångsvin och bara blir bättre! :) Vilket elände om ni hade varit ett "husets vin" - som bara blir surt och jävligt om det sparas mer än en kvart... eller något ditåt. ;) :D

Och barnen börjar bli stora. Det märks att dom går in i första "tonårs-året" nu! Då blir man "pinsam" vad man än gör! :)

Anonym sa...

GRATTIS!!!!på13-års dagen
kram
A-C

Anonym sa...

13 år! Det låter ju hur mycket som helst men ni är ju pur-unga fortfarande. Hur går det ihop! Var du 13 när ni träffades eller!Ha ha- grattis och kram från oss

Anonym sa...

från oss=Camilla med familj