måndag 2 februari 2009

Radhus

Vi bor ju i en commuinty. Lite som att bo i ett radhusområde. Många fördelar, framförallt för Lucas. Vi andra som är riktiga nattmänniskor är det inte lika bra för. Jag vill kunna spela musik mitt i natten. Mina stora barn vill kunna spela basket vid 21.00 tiden utan att folk med småbarn störs. Jag vill inte behöva ta hänsyn. Trevligt med grannar så länge dom inte bor för nära.. Dax att byta boende. Då blir det till att skjutsa Lucas till sina kompisar men Pierre gillar ju att åka moppe..

Skulle möta Dorinda på Lamsing idag. Hon föreslår på fullaste allvar att vi ska mötas kl. 09.00. Det är helg, vem är redo att åka till stranden vid den tiden? Ändrade genast till kl. 11.00. (Familjen Hammar anlände ändå en halvtimme försent, någon förvånad?) Lägger ut liter bilder från vår dag på Lamsing.









1 kommentar:

Storasyster sa...

Jag sr simfötter och vill genast packa en väska och dra :)