måndag 26 januari 2009

Old Gang

Vi börjar med det viktigaste först. Pelle hälsar att han skött allt perfekt. Han är dessutom en väldigt duktig barnvakt. Plus att han stängt badrumsfönstret efter sig. (Något han fick skäll för så sent som igår.) Ja, det är ju bara att hålla med. Han har skött allt jättebra nu när Pierre är borta.

Till middag idag blev det pasta med kyckling och gräddsås. Jag köpte en grillad kyckling, hade blivit billigare om jag inte köpt den grillad. Priset för hela middagen med sallad blev 23 kr. Då räckte det till alla. Det är billigt med mat här nere.


Ikväll var jag hemma hos Tim, the old gang samlades. Vi har inte hunnit setts så mycket då både Tim och jag varit upptagna. Mycket prat och en trevlig kväll blev det. Tim hyr ut sin nedervåning och har byggt till en hel del massa rum. Lägger ut kort på ett av rummen. Lätt att bli lite "hemmablind" när man ser allt hela tiden. Allt har verkligen blivit jättefint. Tims sala på hennes våning
Gästrummet, det är ett loft ovanför. Balkongen från gästrummet. Tyvärr så ser ni inte utsikten.
Toaletten i ett av gästrummen, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om processen för att få denna toalett klar. Besparar er detta. Slutresultatet blev iallafall jättebra. Lucas slickar skålen efter att jag bakat en kaka som jag tog med mig upp till Tim. Självklart var han med och bakade.

Inga kommentarer: