torsdag 8 januari 2009

Bilder, väder och saknad

Såg på Aftonbladet att dom skrivit om allt regn som varit här... Jag vet inte, det var molnigt förra veckan och regnat en del på nätterna men inte på dagarna, kanske någon skur. De sista fem dagarna har varit strålande sol och jättevarmt!

Annica och Robin har lämnat oss för denna gång. Deras plan var försenat några timmar så dom följde med oss hem igen, skönare att vänta här, men nu är dom på väg. Det kommer bli tomt utan dem. Har varit riktigt skönt med lite sällskap. Vi har slappat vid poolen läst massor med böcker och bara tagit det lugnt. Lite shopping däremellan. Ingen stress. Väldigt skönt. Hon är väldigt lättsam min syster. (Måste vara ett släktdrag.) Har fått mail ang. att vi glömt bort Robin, självklart är detta inte fallet. (Han är lite för lång för det och dessutom 20 år gammal) Han är inte borttappad men har haft en kompis här som han umgåtts med. Detta trots att han hans roliga mamma och moster har varit på plats.

Robin har hjälpt mig med min dator. TACK, har väntat ett år på att Pierre ska göra det men nu är det fixat! Syskon och familjen är det bästa man har. Väldigt glad att jag fick så många syskon. Väntar nu på att nästa ska komma ner.. Lägger upp lite bilder från deras tid här, så ni får se allt vårat regn...
Systrarna tar det lugnt i poolen. Vi är i vårat poolhus.



Robin fixar min dator, han kan inte bada pga sin tatuering, sitter i skuggan och svettas. Hemsk moster som tvingar honom att jobba.

Robin, läs om hans fiskeresa under kommentarerna på förra inlägget. (Jag är faktiskt allergisk!)

Fiskedag
Pierres leksak, Lucas var lika glad han. Endast hyrd





Robin på balkongen, han är på väg ut.
Far och son


Hemma hos Annica
Grabbarna grus

Inga kommentarer: