måndag 12 januari 2009

Hektisk helg

Det har varit fullt upp i helgen. Paintball, barnkalas, sol och bad. Jag har även dykt. Alla tester under vattnet gick bra, dykningen gick bra men nedstigningen var fruktansvärd!! Mina öron höll på att sprängas. Jag tryckutjämnade hela tiden men ingenting hjälpte. Jag har fortfarande ont i öronen. Fasar lite inför nästa gång. Man ser väldigt mycket när man snorklar också, förstår inte varför man ska ner 10 meter. (Tack och lov två veckor tills nästa gång, jag och Dorinda tar certet i thai tempo, väldigt slow.)

I lördags var det White party igen, inga bilder men det var som förra gången. Väldigt roligt, gratis drinkar och en superbra dj. Jag, Pelle och Pierre hade jättekul.

Söndagen låg vi på Lam sing och slappade på stora vita madrasser, helskönt. Ingen kamera med mig tyvärr.
Idag har jag varit och thaiboxats, barnen har boxats och även Pelle. Det känns som om någon saknas... Imorgon ska jag på yoga. Hot yoga, som om det inte vore jobbigt ändå, nu ska man vara i någon bastu liknande miljö..
Lucas och jag äter lunch på stranden i lördags. De andra är och spelar Paintball.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Det var ett tag sen jag skrev, allt är ok med oss härhemma . Jag ser att allt är toppen för er, vädret härhemma kunde varit bättre 0 gradigt o blåst, men men det kommer en vår även här. Kramar till er alla från Eva