söndag 25 januari 2009

Kinesiska nyåret

På måndag är det kinesiskt nyår, man går över i Oxens tecken. Men det firades igår kväll. Jag lyckades få med mig Aicha, Madde, Pirjo och Susann ut. Vi började på Catch där dom hade Red party nyåret till ära. Sedan begav vi oss in till Patong. Det blev en lyckad helkväll med dans och drinkar. Pirjo och Susann åker hem på onsdag så dom hinner jag troligtvis inte träffa mer här nere, vi får ses i Stockholm i sommar. Aicha med familj åker hem senare så henne kan jag trakassera ett tag till..




Idag blev det slappardag på Lamsing beach. Måste ta med mig kameran dit, det är helmysigt där. Flera familjer som är bofasta här var där, det är så skönt att på ett enkelt sätt kunna träffas med barnen. Lucas hade jättekul med alla sina kompisar. (Lucas nöjd = mamma nöjd)
Lucas nyklippt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Va, fin du är i håret Lucas. Hoppas att tiden går fort tills ni kommer hem till sverige. Kram från farmor