onsdag 31 december 2008

Tatuering

Vilka har tatuerat sig? Man skulle ju kunna tro att det var Pelle eller Robin men nej då det var den lite äldre generationen... Någon natt så lade fyra herrar som var lätt runda under fötterna löftet om att dom alla skulle tatuera sig. Två har numera tatuerat sig. Två återstår..


Jag och barnen var och handlade lite nya kläder inför nyår. Pierre satte sig hos tatueraren, han visste att Jana hade tid på kvällen och ville hinna före. På dagen åkte Pelle och Jana omkring och kollade alla hus vi hyr ut sedan vart det en pooldag för den familjen. Middag intogs tillsammans, efter det var det dax för Jana att tatuera sig. Det blev jättefint. Satt uppe halva natten på deras veranda, riktigt trevligt.

Pierre tatuerade in ett visst fotbollslags logga. Jana valde sina barns namn.

Ska nu åka ner till stranden och ta en sista lunch med Jana, han åker i eftermiddag. Passar på att önska er ett Gott nytt år! Hoppas ni får en toppenkväll. Själv ska jag ta med syster min på äventyr...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jag trodde att det var ett klistermärke när han visade oss den i webbkameran. Peter är inte så upprörd som jag, men han är mer upprörd över att det är fel lag!!! HI HI. Gott nytt år till er alla från oss i Segeltorp.

Anonym sa...

Hej Jag trodde att det var ett klistermärke när han visade oss den i webbkameran. Peter är inte så upprörd som jag, men han är mer upprörd över att det är fel lag!!! HI HI. Gott nytt år till er alla från oss i Segeltorp.

Anonym sa...

Hej! Börjar med att säga god fortsättning!

Trevligt att prata med er lite på julafton. Ser att ni har haft och har det jättetrevligt och bra!

Vi önskar se lite bilder på nya tatueringarna!

Många kramar från oss

Anonym sa...

FORZA BAJEN!