söndag 28 december 2008

Red party

Igår kväll var det fest här i området. Den hölls i klubbhuset. Vi hade inga förväntningar visste bara att man skulle ha någonting rött på sig. Det visade sig vara en jätteanordning. Det hade hyrt in kabaréuppträdanden, trolleri och en hel del annat. Jättebra ordnat. Fri mat och fri bar hela kvällen. Det dansades och showades långt in på natten. Det var verkligen en lyckad fest. (Mamma, du hade älskat det!) Abba sånger som framfördes av katoyer, det var jättekul att se. Pelle var och kollade thaiboxning men slöt upp med oss senare.

Jag och systra min.
Mycket god mat

Det dansades friskt.


Det fanns många väldigt bra nummer. Trolleriet hade dom kunnat skippa.
Annica och Jana var uppe och dansade. Även jag och Annica, finns dock inga bildbevis på det..

Killarna ställde upp i en tävling, dom vann. Här får dom sitt pris.
Risballonger sändes upp.

Dagen har spenderats på stranden. Skönt. Annica med fam. har åkt in till Patong nu på kvällen för att handla lite. Annica handlade en väska häromdagen som enligt Pelle var för dåligt prutat på, ikväll skulle han hålla koll så ingen lurar mamma hans... Igår på dagen var dom och kollade när Pelle thaiboxades. Själv ska jag slänga mig i soffan och kolla på någon film.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ser underbart skönt ni har. Här hemma är det minusgrader och ingen snö tyvärr. Har idag vart på bio med Hansa, vi såg Australia, den var jättebra tycker jag men Hansa sådär.

MVH
Tina med familj
PS. pga bion missa samtalet:-(