tisdag 2 december 2008

Spelkväll

Spelkväll med monopol. Riktigt roligt..
Pelle på restaurang


Mamma och Lotta


God förrätt, seafood plate

Pelle och Pierre


Igår hade vi spelkväll, det var kul tills jag kände att det fick vara nog. Efter att ha fått suttit i fängelse i flera omgångar medan resterande familj hunnit köpa upp alla gator kastade jag in handuken.. Ni ska inte tro att dom kunde vara lite snälla mot stackars mig. Familjen hade iallefall roligt på min bekostnad... Men jag kommer igen...

Idag har mamma och Lotta varit på Surin och badat. Jag och Tim var handlade mat. Allt körde ihop sig på eftermiddagen, lite logistiska problem som vi dras med i den här familjen. Hunden skulle träffa veterinären, barn hämtas och en allmänt stressad man på det.. Pelle fick i vanlig ordning rycka in. Efter Pierre och Pelle jobbat klart åkte vi iväg och åt med mamma och Lotta.

2 kommentarer:

Ola sa...

Hej familjen.

Kul att se korten. Hoppas mamma och Lotta njuter av tiden där nere. Ser inte ut som att ni bränt er. Pelle, är du orakad eller sparar du?

Anna och Pierre, vilket nummer når man er lättast på? Eller kan ni slå en signal under morgondagen?!

Hälsningar Ola.

Monica sa...

Men vilken tur att ni har Pelle! Lånar ni ut honom? Han hade behövts här idag... :-)