måndag 29 december 2008

Dykning och kultur

Dagen började med att jag hade en dyklektion. Riktigt kul. Ganska glad att killarna inte skulle ta samtidigt som mig. Jag hade fullt upp med att ta hand om mig själv.... Men det gick riktigt bra. Ska ha en ny lektion om ett par dagar. Åkte sedan ner och åt lunch med Annica och familj. Dom låg på stranden och slappad. Pelle åkte iväg och jobbade. Eftermiddagen spenderades med att åka till Wat Chalong, ett stort tempel. Sedan begav vi oss upp i bergen och kollade på Big Buddha. Riktigt trevligt. Mina barn har varit lediga snart tre veckor, rena semestern att åka iväg själv med Annica och co.

Avslutningsvis åkte vi till Tesco och handlade. Jag och Annica ska återvända dit och en del andra shoppingställen när Jana åkt hem på onsdag. Han kan tyvärr bara stanna en vecka. Nu är sevärdigheterna avklarade, shoppingen återstår. Annica och co var i och för sig inne i Patong i går kväll och shoppade en del. Men hon klarar nog lite till...




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Måste frångå mina principer om att inte skriva kommentarer. Tänker på er varje dag och ser framför mig allt roligt Annica, Jana och Robin får uppleva och hur roligt måste det inte vara för er andra att få ha dem där och då speciellt för Pelle.
Lycka till med all shopping, man blir lite köpgalen när man ser allt fint och till priser som ju är överkomliga.
Välkommen hem Jana och ha fortsatt kul ni som är kvar.
Jättekramar till alla!!
mor Hjördis