måndag 15 december 2008

Dyrt med lediga barn

De stora är har vinterlov. Dom vill aktiveras. Eller vill och vill, skulle dom få som dom ville skulle dom kunna sitta framför datorn eller gitarhero hela dagen. Imorse hade dom fem förslag på vad dom ville göra. Alla lika dyra. Dom var snälla nog att låta mig välja ett av dom. Det roliga var över på 20 minuter. Dom är nu ute och spelar basket med några kompisar, jag har just serverat dom bullar. Till middag har dom beställt tacos. Curlingmamma, jag? Nä, det kan jag inte tänka mig.


Det är väldigt svårt att ta kort när dom kör, men dom är där någonstans..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Philip! Pinsamt att din faster inte var inne på bloggen på din födelsedag och grattade, men jag skyller på tidsskillnaden eller nåt ;-) Grattis i efterskott!!! Vi saknar och längtar efter er allihopa! Kram faster Cissi med familj