tisdag 5 maj 2009

Ronjas bar

Bang Tao var stället att besöka idag. Lunch på Café Java. Jag och Jesse kände att vi ville dra vidare efter lunchen. Vi drog hem till lite skön ac miljö istället och dumpade Cissi, Ronnie och Ronja. Dom var kvar och badade. Pierre och Lucas slöt upp med dem på eftermiddagen. Då tog Pierre med dem till Nai Yang Beach. Jag och Jesse fixade morotskaka tills de kom hem.

Beslöt mig för att ta tag i min etik ikväll. Skickade iväg Cissi och Ronnie på egna äventyr medans jag satte mig där och pluggade. Skönt nu är jag ikapp lite. Cissi och Ronnie tog min moppe och när dom var mitt uppe i bergen så började det ösregna det slutade regna lagom tills de var framme vid restaurangen. Thaiarna lånade ut några dukar dom fick torka sig med. När dom kom hem var dom iallafall nöjda och belåtna.

Kolla in vilka trevlig tjejer som var ute på galej i Patong förra veckan! Träffade en kramsjuk elefant innan vi åt lunch. Ronja var lite reserverad. Elefanten hade badat i havet och var på väg hem. Vad är detta för snygg småbarnsmamma?? Man kan inte kalla dess två badkrukor. Dom badar hela tiden. Ronja har öppnat en bar. Ni är alla välkomna!

3 kommentarer:

eva sa...

Hej Ni ser ut att ha det lika bra utan mamsen. Härhemma är det c a 10 gr o moln. Till helgen skall det bli bättre Vi åker o tävlar i Söderköping på lördag med Mica Kramar från Eva

notesfromkangarooland sa...

Hej, Följer bloggen. Skönt att höra att ni har det bra. Ser dock fram emot att ni kommer hem snart. Hälsa alla. Kram

Camilla sa...

Hej Anna! Äntligen har vi fått liv i vår dator igen, så nu kan jag kolla mail och din blogg. Ser att jag har missat en hel del!!!!Vilken snäll faster du är som passar barn, bakar morotskaka och tar hand om alla som besöker er. Du är bra du Anna,
Kram Camilla