lördag 7 mars 2009

Helg

Lucas har bytt skola. Han går numera på den engelska skolan. Får se hur det går, men det går säkert bra. Han tycker iallafall att det är jättekul. De två dagar han varit där.

Benny har kommit till Phuket. Kul att se honom igen.

Igår var Tim med familj här, vi firade Loas 3års dag som vi missat pga att vi var bortresta. Victor hade en klasskompis sovandes här. Nu är dom iväg och bowlar, Philip har en kompis här, Lucas leker och Pelle och Pierre jobbar eller fikar man vet aldrig... Jag känner mig allmänt uttråkad ska nog åka iväg och köpa mig en ny mobiltelefon min gamla har helt gett upp.


Sushi är alltid gott
Hoppas ni får en trevlig helg.

2 kommentarer:

notesfromkangarooland sa...

Vad stor Lucas har blivit. Roligt att han trivs på dagis och att han snappar upp engelskan så fort.

KRAAAM

Anonym sa...

Från kommentarsbloggaren-->
Angående att vara ute och resa...
Är det ngn mer än jag som tycker att vi hade ganska tur att vi kom med livhanken i behåll från Australien :-)

Jag menar Krokodilen som högg folk var-det-nu-var, Hajarna som anfaller folk på Bondi-beach, elden som kom söderifrån, Melbourne? Översvämmningarna, och NU Cyklonen Hamish som kommer norrifrån och kan komma ända ned till Brisbane (där vi nyligen låg på stranden)

Nej, det är bäst att vi håller oss här i Lugna Thailand som bara har Denguemyggor, tsunamis, kycklingsjuka, dödliga maneter, jordbävningar och ett politiskt inbördeskrig.

Ni har det bra i Sverige ;-)

Ha det!