torsdag 19 mars 2009

Bilder, dykning

Det solas och badas för Ola och Camillas del. Dom har det väldigt bra. Själv var jag ute och dök idag. Jättebra dyk med väldigt god sikt. Tog en stor dykbåt tillsammans med Dorinda. Ovant men kul att dyka med så många människor. Var borta hela dagen. Det var otroligt vackert. Kvällen har bestått av olika kortspel.
Victor gräddar våfflor, han har gjort smeten själv efter reccept på internet. Det blev ingen skola idag killarna kunde inte ta sig till dit pga protester här i Kamala. Dom hade spärrat av vägen ut och in i Kamala. Jag åkte vid 7.00 imorse och kunde då komma ut via bakvägar. Så här såg det ut när jag kom hem från dykningen. Inga moppar eller bilar släpptes igenom så vi fick gå genom avspärningen, Pierre stod på andra sidan med moppe. Nu är vägarna öppna igen. Demostrationen var lugn och väldigt vettig, jag tycker dom gjorde rätt som demostrerade. Philip och Valter tar ett kvällsdopp. En liknande dykbåt som jag var på


Middag hemma hos oss.





Lunch med Ola och Camilla på Surin beach.



Ola och Camilla i vårt poolhus


Inga kommentarer: