söndag 22 mars 2009

Födelsedagspresent, tjejmiddag och nya besökare.

Ola och Camilla fyller båda jämt i år. Detta ska ju givetvis firas. Dom fick tillbringa ett dygn på Twin Palms. Vi kom dit på kvällen och åt en skaldjursplatå med dem. Trevligt. Dagen efter tog dom en massage hos Dorinda. (Jag med även fast jag inte fyller år, tycker jag förtjänar det ändå.)Igår kväll var det tjejmiddag hos Tim. Väldigt trevligt. God mat, känns som vi inte gör annat än att äter, men jag skäms inte. Det är ett väldigt trevligt nöje. En kul kväll, ni förstår själva ett gäng tjejer som pratar oavbrutet. Kan det bli trevligare?? Idag började dagen med regn. Ola sa genast: Vad skönt då slipper man vara i solen perfekt shoppingdag. Camilla såg inte lika glad ut. Åket in till Patong, molnen sprack upp och jag såg på Camilla att hon nog gärna skulle vilja åka hem till poolen. Så fick det bli. Hon följde med mig hem och Ola fortsatte själv i Patong. Pelle hittade en soffa (800 Baht) som han köpte och vi släpade hem. Snäll moster som man är bar man upp den med honom till hans lägenhet. (Pierre var kvar i Patong med barnen)
Pierre och Sussie med familj har kommit hit idag. Dom var här på middag ikväll. Dom var nog lite trötta men vi hade en trevlig kväll. Pierre har lovat min Pierre att hjälpa honom med sin helikopter får se hur det blir med det. Den har blivit stående efter hans lilla olycka. Kanske lika bra.... Kul iallafall att dom har kommit ner. Ola och Camilla har flyttat hem till oss. Dom är ju ändå här hela tiden och dom har ju inga barn med sig.

Inga kommentarer: