lördag 18 oktober 2008

Fint besök..



Vårt första besök från Sverige (förutom mamma men hon är ju ingen besökare) blev Esa och Sirpa. Mycket roligt. Jag och Esa jobbade ihop på rättspsyk. Pierre och jag åkte ner till Karon och hämtade upp dem. Vi åkte hem hit och åt min lasagne från igår. Det var jättekul att höra allt skvaller från Sverige. Nu är jag uppdaterad! Det var verkligen kul att se dem. Efter vi ätit åkte vi ner till stranden och fikade. Nu har Pierre precis kört dem till hotellet. Hoppas hinna se dem igen innan de åker tillbaka. Och tack igen för att ni släpade mina böcker.

1 kommentar:

notesfromkangarooland sa...

Esa med fru ser ut att stortrivas. Hälsa så mycket. Än en gång ..När man läser din blogg låter det som om jag har gjort världens jobb med att leta fram böcker men så vad det verkligen inte. Det var bara roligt och som mammaledig har jag gott om tid och gör det gärna igen!!!